siapakah guru?

mereka yang mampu merubah fikiran orang lain tanpa perlu paksaan.

Thursday, April 30, 2009

TSL 521...done...

mood : sangat teruja...

~sangat teruja dgn exam  tsl 521.....my first paper for this sem...hak hak....teruja2....

~~beberapa minit sblum exam...

usher : wei, kinah..ko nak gi exam ke nak gi kenduri???

me : terdiam.....( aku tau msti sbb aku nmpak anggun)

usher : xleh pkai tebal lagi ke mekap ko?

me : cittt......

~~tp masih lg teruja sbb aku tau wlau x pkai mekap pon, aku nmpak cntik dan anggun ketika di exam hall..hahaha....sila anda admit hal ini...

fakta 4 today - aku hnya memakai bedak silky white yg berharga rm6.90 berserta eye liner elianto .....without secalit lipstik or lip gloss...nmun aku tetap nmpak ape? ANGGUN....even si usher pon tergoda...

fkta ini benar dgn disaksikan rmai sahabat tesl di luar exam hall....aku teruja2  ....sblum kejadian ini juga, masih ramai yg mengatakan perkara yang sama.....(cuma nama usher yang dihighlightkan sbb beliau sangat dengki ngn kecantikan aku)...

~~masih xdpt menerima cara shah tegur aina tentang mekap aina....bengong lu shah....there is no crime in fashion tau....

heheheh....still giggling....sbb aku teruja...

~~qieynah nana~~~

still lagi giggling....

8 comments:

alang said...

Salah usyer tu ckp mcm tu. Sepatutnya dia kena ckp, ko ni nak g exam ke g opera cina. Tebal sgt make up tu.haha. Qieynah, apa kata ko try pakai bedak sejuk pi jalan2. Pergh, mesti ramai jantan2 tergoda tgk ko punyelah.Aku gerenti la. ;D

Jack-O said...

yeah incik alang. itula yg aku mau ckp kt ko kinah tp xmampu. haha

qieynah said...

cis...ayat dusta berbaur perasaan dengki yang amat....aku faham perasaan korang...tp aku pon xminta dilahirkan cntik sebegini..hahahah.....

p.a.n.a ★ ちゃん said...

usher mmg jeles kat org anggun..
aritu die tegor ak
"pana, asal rmbut ko, mekap ko, baju ko hebat sgt ni?ak nk jadikan ko ni pesyen idol ak ley tak?bole la..bole la.."
sambel melutut menghulur bunge kepadeku..

aa..ak npk ko masuk dewan ngn lenggang itik tecekik kangkong..
ko mmg cun petang tu..
ak terdistracted dr menjawab soalan mid term break tau!

qieynah said...

iye2...usher memang dengki...dia fashion victim ( matila kalu bliau babe) hahahaha....

oh iye ke??? aku lenggang itik??? ngeh3..bakat semulajadi aku tlah mngganggu kosentrasi kalian...maafkan aku....

kamu jua cntik dan anggun spt aku..

p.a.n.a ★ ちゃん said...

kalu beliau tahu ke?
ko tulis tak lengkap la..
cane nk jadi ckgu bio ni?

qieynah said...

bukan cgu bio jadi dambaan..aku nk jadi jururawat la wei....mmber aku yg jd nurse dah nk kawen ngn doktor tmpat ye kije...aku jelesssss

ana said...

Gak ada shout box yah?
Salam kenal dan salam ziarah