siapakah guru?

mereka yang mampu merubah fikiran orang lain tanpa perlu paksaan.

Thursday, April 23, 2009

metrojaya warehouse sale yang bergaya

mood : sangat penat

mission of the day : nak cepat smpai ke rumah abah

well, regarding to the tittle, hv u tempted enuf to b there? joining the crowds looking for something as if they lost their precious pearl...

huhuhu...enjoy the scene........

 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ngeh3....mane smpat snap picture....i kan bizi sopim.......

tp cyes wa ckap lu.....murah geyla bhabhee................

sekian, wassalam......(sedang mnghitung masa utk pulang ke rumah abah.....rumah manis rumah....

4 comments:

Pana Sensei said...

dem lo..tak ajak gue

alang said...

hehe. Klau dah nama gurl, tak sah klau tak g shopping eh. Even window shopping pun dah ok. Adeii

Admin said...

haha. saving2 la mokcik. kekgi nk blanje ak toman

qieynah said...

to pana : dem lo back....aku dah buzz ko kat ym..time tu aku xde teman, seb bek ada petsister aku yg obses ngn sale....

to alang : ada lagi kualiti pempuan anggun cam aku yg ko xtau???

to ubey wit love : kamon la wei, toman tu aku xlanje wei...nti kita sama2 mancing smpai lebam...aku dpt toman, mu dpt talapia yg sama bsar ngn aset mu jer...haha....