siapakah guru?

mereka yang mampu merubah fikiran orang lain tanpa perlu paksaan.

Friday, April 3, 2009

saya bebas bukan gabas

huh, sedikit refleksi drpd kejiranan bukit selambau...*burppp....alhamdulillah....saya kenyang ye tuan2 dan puan2.....baru pulang dari sri bidara menikmati mkan mlm yg sedap bersama abah terchenta.....berserta adik saya yang busuk....(bliau memang busuk ati)....

while having dinner.....
abah : nti abah nk balik, lalu ikut ipoh....saje nk tgk suasana perak
cherry cantik : owh...abah ikut la laluan bukit selambau...mesti happening...( ooppss, terkeluar isu politik yg sensitip....di sini saya maklumkan bahawa saya penyokong DAP...)
abah : haih.....(dah start dah)...apa nak jadi ngn politik malaysia...blablabla....islam...blabla...pemimpin....blabla...rasuah...blabla....dan blabla....

maka dgn itu, saya serta merta apabila tiba dirumah....mengoogle senarai nama calon bebas yg unanimously ramai.... boleh saya proposekan diri saya? any seconder???

1. R. Loganathan (Bebas) - logo kelapa sawit
2 . Tan Hock Huat (Bebas) - kunci
3. Radzi Md. Lazim - Bebas - kerusi
4. S. Manikumar (PKR) - logo PKR
5. Mohd. Fadzil Abdul Wahab (Bebas) - kepala harimau
6. Abdul Rahim Abu - (Bebas) - jam loceng
7. L. Sarala (Bebas) - basikal
8. Datuk S. Ganesan (BN) - dacing
9. A. Jayagopal (Bebas) - payung
10. S. Moganakumar (Bebas) - buku
11 . Khamis Awang (Bebas) - ayam jantan
12. Husaini Yaacob - (Bebas) -bas
13. M. Vanesan - (Bebas) ikan
14. Mejar (B) Anuar Abd. Hamid (Bebas) - telefon
15. T. Chandrarajan - (Bebas) kapal terbang


***sedang berfikir...jika no 16 adalah nur sakinah mat zaki, logo apa yg terbaik ek?....huh...ada idea....maafkan saya kerana ketika ini, gmbar diambil secara rambang oleh aini ahmad.

my cherry followers sekalian....sila puji kecantikan semula jadi saya...

~~~~~noktah~~~~~dan noktah lagi ~~~~~~~~~assalamualaikum


yg cantik dan wangi


qieynah nana.....

2 comments:

Pana Sensei said...

bebe,ak tau logo ape ko patot letak..
n ko msti berterima kasey kat aini sbb die la yg mengilhamkan logo tu..
logo pangkah yg ko wat tu..
jgn ganti ngn bende laen..
jari tu pon da ok!!!

qieynah said...

hukhuk...ko memang suke provoke aku ngn element negatif...tp aku suka...pana...jom gi genting...