siapakah guru?

mereka yang mampu merubah fikiran orang lain tanpa perlu paksaan.

Friday, September 18, 2009

hari terakhir ramadhan di opis!

situasi 1

Rozlan: nana, lusa dah raya...
AKU: so???
Rozlan: tinggal 2 hari je lagi ko pakai tudung kan? pastu??
AKU: hoh!!!

situasi 2

Mr Ravi : Sakinah, tomorrow u come to work or not?
AKU: I dont think i can make it la sir, tomorrow morning, i drive balik kampung.
Mr Ravi: its ok, i ll find some replacements for you...but you owe me dodol!
AKU: since when Terengganu serve dodol during Raya???
Mr Ravi : ahhh, i dont care. i want dodol....

Situasi 3

Mr Adrian : Sakina , after calling this customer, you come and see me in my room okay!
AKU: Ha!!! (did i do something wrong)
Mr Adrian : Dont tell other people okey. This is your 'duit raya'....
AKU: thanx, sir... i will bring some keropoks to you after raya

Situasi 4
Abg Nazrim: Na, tolong donlod lagu raya untuk abang!
AKU: boleh, tp pas raye la saya kasi...ari ni last saya kije....balik awal sbb esok sekolah cuti..
Abg Nazrim: kalu gitu, takpayah la lagu raya...abang nak lagu Azie - pelangi anganku musnah
AKU: Abang ni gila sex la....


ni jer gamba aku ngn rakan sekerja- tupun time berbuka bersama kat nasi lemak antarabangsa kat TTDI JAYA...dari kiri: Tajul, NANA CUN, ROZLAN....

No comments: