siapakah guru?

mereka yang mampu merubah fikiran orang lain tanpa perlu paksaan.

Tuesday, September 1, 2009

edisi sahur awal 4 jam...

  1. dunia memang luas, tapi gelap, sesak!!! aku nak bernafas....pegi jauh2 la u bladi smoker.
  2. duit memang banyak, tapi bukan aku punyer....
  3. ari ni aku kaya, tapi itu bukan waranti aku nak belanja kamu.
  4. esok aku miskin, ko pasti lari dari aku kan? kan? dan kan lagi!!!
  5. smalam aku posa, ari ni belum tentu lagi....demm!!!
  6. smlm aku pandu myvi kaler putih, ari ni honda ex5 kepunyaan scha....
  7. duit aku ada rm 13.16 je dalam akaun cimb, lagi RM47986.84 lagi nak cukup beli hyundai i10.
  8. aku dah bincang secara serius dgn laila, aku xnak bercinta, aku nak kawen je terus. aku ada cara, guna je cara sara dalam citer nur kasih.
  9. esok aku rasa aku kena present untuk research review, tapi aku tak buat ape pun.
  10. esok kelas aku pukul 930, maka aku harus tido....ASSALAMUALAIKUM
p/s: jgn main kepala lembu, itu kan tuhan mereka, kalu mereka pijak Quran, agak2 korang marah x???sekarang sila jawab, siapa yang ajar siapa untuk jadi biadab???

No comments: