siapakah guru?

mereka yang mampu merubah fikiran orang lain tanpa perlu paksaan.

Sunday, October 11, 2009

gagal lagi 'sigh'

tahun lepas, genap setahun....aku dah berazam akan tunaikan janji aku pada 10 oktober 2009..
namun masih gagal....aku rasa nak undurkan balik masa....Tuhan tolong undurkan masa walaupun beberapa minit, aku xkesah! Yang pasti aku mau masa yang terlepas itu....

Dah 21 tahun aku hidup, tp aku selalu gagal nak ucapkan selamat panjang umur kat umi aku. Walaupun aku lupa wish birthday umi, aku masih harap umi berada dalam keredhaan sepanjang masa.

Umi, hepi bday!!! silalah bace entri ini.... sebagai saya tak pernah lupa birthday umi, cuma selalu terlepas nak wish...semoga diberkati ya!

i love my mom 3 times before i love en mat zaki....


*next time, kalu buleh nk jadi orang pertama wish!!!

No comments: