siapakah guru?

mereka yang mampu merubah fikiran orang lain tanpa perlu paksaan.

Friday, October 2, 2009

comel tentang afdhal abu kassim

dimensi masa: 9 am
kelas : TEC 4
nama guru: en afdhal abu kassim
para pelajar : tingkatan 1 baik

afdhal panggil nama student dia dengan nama penuh!
simptom-simptom gabra!
apakah simptom gabra aku??
tunggu 16hb!

7 comments:

afdhal said...

apa lah kamu ni...dh ler nama salah eja...afdhal abu kasim...bukan kassim...pastu sir mmg suka panggil org nama penuh, utk mendoakan mereka...nickname tuh xmmbawa maksud kan?...mana ada gabra, nervous jer...haha...ape lah gambaq hidung senget yg dibubuhnya, ingatkan ada gmbaq dlm kelas td...huhu..ttg comei tuh setuju sgt...haha...

Jack-O said...

hehee.. coolness! :)

z a w a n i b a d r i said...

cool la teacher afdhal :)
doa tue pggl nama penuh

qieynah said...

eh kamu, afdhal abu kasim, nik nurul ain nik abdul kadir, dan nur zawani badri...selamat maju jaya!!!

Jack-O said...

ahaha.. sejak bile abah aku 'abdul'? dan sejak bile zawani mpunyai 'nur'? salah2!!

aku lg syg afdhal ah cmni. hahahaa

qieynah said...

ah, sayang lah si afdhal tu, siapa la aku ini, bagaikan melukut di tepi gantang je!

z a w a n i b a d r i said...

a ah laa :) nama wani xde nur ;)