siapakah guru?

mereka yang mampu merubah fikiran orang lain tanpa perlu paksaan.

Friday, May 15, 2009

gmail yang gampang...

sesiapa yang mempunyai momentum idea yang mampu menjana suatu anjakan paradigma, sila kol aku, kerana aku tidak dapat membuka emel2 aku dalam gmail...ada dokumen penting yang harus aku terima, bukan terima saje...terima dan baca....

temporarily moved tu ape wei??? aku xfaham...

brangsiapa yang dpt mmbantu aku membuka email2 ku, nescaya aku berjanji untuk belanja pizza domino aloha chicken. jika gagal mmbantu, sila anda blanja diva ye....so, ada telor???

5 comments:

Admin said...

haha. mende ni? ak x hau mende

alang said...

haha. Ko taknak sahut ke cabaran `Diva` tu Ubey?hehe.
Weh kinah, bagi user id ngn passwd,meh aku tgk.

qieynah said...

ubey memang....bukan nye paham kalo org lain ada masalah....

eh, zaim...ko ni...camner aku nk kasi id n password ek??? apesal problem eh???

Anonymous said...

maap..
ak xtau nk setel prob mu,,malah ak juge xdek telor utk blnja pizza dominasi tu ;p

tp ak simpati terhadap msalahmu..ak benar2 bersimpati!!

qieynah said...

hahaha, xpe la encik etiey....saya sudah terkena blanja en zaim di atas kerana bliau tlah mnylesaikan masalah saya...its the browser prons actually