siapakah guru?

mereka yang mampu merubah fikiran orang lain tanpa perlu paksaan.

Wednesday, November 19, 2008

my frog prince

kena tagged ngn nadzrah sengal....

date ; 19 nov 2008
mode ; tgh sengal dilamun chenta
harapan ; semoga berjumpa dgn lelaki idaman time lunch nti

1. 7 ciri wanita/lelaki idaman anda

1. islam, bariman dan beramal soleh
2. baligh
3. berharta ( xpe xkaya, jnji buleh sara aku)
4. hensem ( dimata aku je, hensem di mata org lain, jahanam aku)
5. tinggi dan gelap sket dari aku
6. msti tua atleast 4 thun dari aku
7.yg mahu menerima diri aku dgn seadanya

2. 7 wanita/lelaki yang pernah anda minati sepanjang hidup

1.
mat zaki bin mamat
2. syed adam luqman syed hushim (minat, sayang, dan ......)
3. mohd azizi abdul ghani (hahahaha, gg tolongla jgn baca, yg ni aku xleh tipo sbb sume dah tau)
4. epixx (officemate, dia ni kacak)
5. mohd pierre andre
6. azmir khairuddin (pnah minat, tp skunk haram aku nk minat dia)
7. abang mat senior saya kat fakulti....(hrap2 dia xbace)

3. 7 perasaan sekiranya keluar dengan seseorang yang anda minati.

1.
gelabah (luqman said clumsy is sexy, well i found it embarrasseing anyway)
2. malu2 kucim (mana ada aku nk ckp bnda2 kotor n kasar)
3. koya ayu (cyes, pop corn yg kecik tu pon xabes mkn time tgk movie, very the)
4. rase mcm sangat bahagia dan nk cium je org tu
5.rasa nak kawen time tu jugak
6. rase mau masa bahagia itu lebih lama
7. rase meminati dan diminati....

4. 7 tempat istimewa yang ingin dilawati bersama pasangan anda.

1. kolej telekom taiping (
ini tmpat mula2 jumpe, kenangan terindah di bulan januari)
2. pulau redang (pnah pgi dan ingin pergi lagi)
3. paris (sbb terpengaruh ngn citer eiffel i m in love, koya romantik jap)
4. canada ( dia janji nk bawa kat tmpat dia blaja)
5. umah abang long (sbb kat umah tu, ada bilik khusus utk kami)
6. pantai batu buruk (dia suke ke sana, saya xpaham mengapa)
7. bertemu kembali di akhirat kelak.....(al fatihah buat si dia )

5. 7 barangan/sesuatu istimewa yang mungkin akan anda hadiahkan pada pasangan anda.

1. jam tangan
2. jersi liverpool (saya suke chelsea)
3. kasut adibas or abidas (xmpu nk kasi adidas)
4. perfume ck 1
5.kasi baby boleh?
6.one nite stand kat pantai cherating ( boleh ker?)
7. kalu saya sndiri yg jadi hadiah?

6. 7 tajuk lagu yang akan anda nyanyikan untuk pasangan anda.

1. januari - kisah cinta kami
2.
my all - lagu rasmi kami
3. my baby you - marc anthony
4. dear god -avenged sevenfold
5. anak itik tok wi - lagu fevret dia
6. goyang inul - lagu feveret saya
7. januari skali lagi boleh?

7. 7 rakan yang anda tag dan mahu mereka buat PERIHAL 7 ini.WAJIB!!mereka musti diberitahu akan perihal ini hehehe

1.brudabear (hahahaha, dia mmg minat rmai org)
2. ubai ( skul mate dulu2)
3.kak long
4. ana..(precisely ana sabah)
5. aziz
6.chip
7. pene


p/s.....aku xske bnda mushy2 camni, buat aku sedih je...
tp sumhow buat aku teringat bnyk kenangan manis..layan jerrrr

al fatihah buat arwah syed adam luqman syed hushim, may him be blessed...
kalaula dia tau aku respon tagged ni, agak2 apa dia ckp?















3 comments:

cekyam said...

ohoho~
bebeh.
aku lupe la nk tayep pe.
jap.
aku check.

Nadzrah said...

lahanat ko kata aku sengal!!!
haha!!

qieynah said...

aku dilahant oleh nadzrah hnya kerana aku kata dia sengal....tidak kah dikau tau bahawa sengal itu mmbawa mksud perempuan baik dan berbudi bahasa?

to cekyam....anda memang pelupa....ini msti sbb selalu mkn kepala ikan...bilis....