siapakah guru?

mereka yang mampu merubah fikiran orang lain tanpa perlu paksaan.

Sunday, November 1, 2009

loser


pathetic sunggoh:

1. bangun pagi, on laptop, harvest crops. dah setel 645 am baru subuh...
2. pegi mlawat kebun rakan2, paling best kebun aziz, mak aih! jeles2...
3. bertukar strategi ngn kak chu ja dlm usaha meningkatkan produktiviti ladang...


bangun pagi, terus kecewa bila tengok hasil tanaman ada yang mati kelayuan, tp gembira jugak bila tgk ada tanamn yang berjaya!!!

merenung masa depan.....nak naik level cepat2 dan jadi kaya!

ps: apa barang perang2! baik berkebun weyh

5 comments:

p.a.n.a ★ ใกใ‚ƒใ‚“ said...

berkebun lagi berpekdah dari perang mapia wars..

ko rase ko sorg loser bile berkebun?
tak..ko sgt berpandangan jaoh..
ko bley jadik guru yg berpart time pekebun

Nadzrah said...

hahah! teruskan usaha beb

qieynah said...

pana chan!, aku rasa loser sbb aku dah xboleh basuh baju hari2, asik2 berkebun, tp xjugak berpeluh..

nadz! ko pun teruskan usaha ko ya!!!

Aziz said...

Usaha lebih sikit, Kinah!
Fighting! =)

qieynah said...

aja2, ajiz kasi aku lebih skit gift!