siapakah guru?

mereka yang mampu merubah fikiran orang lain tanpa perlu paksaan.

Tuesday, April 20, 2010

mari bersuci

cuci cuci cuci....
sapu sapu sapu...


operasi membersihkan sesawang di belog ini masih dalam proses....

iye, saya masih sayangkan belog ini kerana suatu masa dahulu, belog ini adalah platform untuk saya meluahkan apa yang saya rasa dan apa yang saya mahu luahkan tapi tak mampu dilontarkan dengan kata kata kerana dunia ini kadang kadang terlalu sensitif...

berwajah baru?? mungkin....tapi saya tetap sakinah yang dahulu...
ini kerana melalui belog, saya menganggap inilah personal details saya....
wajah saya mungkin berbeza kerana aura eumora saya, namun saya masih sakinah yang dulu...

saya berazam untuk tidak lagi mencarut....eh bukan....untuk berusaha ke arah itu...
kadang kadang ayat yang kasar itu bukan untuk mencaci tapi ianya digunakan untuk memotivasikan diri sendiri daripada berfikiran negatif...

akhirul kalam....saya perlukan kekuatan dari yang Maha Esa kerana saya insan yang lemah....benar benar lemah....

No comments: